Bad uppdatering!

Ledsen för vår dåliga uppdatering!
han ändå inte hänt något intressant idag, har varit hos min moster och hmm våran matte lärare är sjuk i huvudet annars har det inte hänt mycket mer xD
Nu ligger jag iaf i sängen och dricker juice och äter lättsaltade och lågtfett innehålls skruvchips(undviker fettigt snask är så onyttigt) i en liten skål ;)
Och kollar på en ciruks föreställning med det menar jag att mina kaniner springer runt i cirklar och tar sats från mattan och glider på golvet in i väggen? xD
Skumma kaniner man har fått!
Btw om kanske två månader ska jag tävla med Lavender förhoppningsvis :D Hon har blivit skit duktigt på att hoppa, Luna kan man glömma! klumpig som en kossa och envis som en åsna -.-

men ska kolla film istället tror jag? ;P



den här videon är så bra gjord! man får en liten uppfattning hur hårt vissa 
gymnaster tränar, väldigt små också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0