En dag kvar!

Heejsaan ;) Har varit barnvakt idag gick bra fast var väldigt trött!
imorgon är det äntligen fredag! veckan har gått ganska snabbt! :D
Idag hade vi matte prov! hade egentligen gått ganska bra för mig förstod liksom A delen och en del i B delen men istället blev alla stressade pga våran matte lärare som höll på och tjafsa med oss och sånt! -.-
jaja nu sitter jag och pratar med Queenie :)
Btw i skolan ska vi skriva debatt artikel kan ni gissa vad jag valde?.....skönhetstävlingar såklart!! ;)
Jag är inte emot skönhetstävlingar! Men det finns också negativa saker med det(det finns det ju i allt)

Men vi seees ;) <3


kalla mig galen men det ändar inte min åsikt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0