F*** MOBILER!!

heej, idag så skulle jag ha fått ''min'' nya mobil som mormor inte ville ha men nee da då ska de bli massor av problem med de! NU KOMMER DE JU TA 1000 ÅR INNAN JAG FÅR EN BRA/NORMAL mobil -.-...
fan va jag hatar mobiler dom är så jävla jobbiga de är alltid något problem som ska förstöra!! de är derför jag håller mig till min TV!!!! aja imorgon så ska jag köpa lös hår! JIPPI ÄNTLIGEN!!! jag skulle lixom köpt de i julas men nu börjar skiten! mamma försöker få tag i tjejen som ska fixa mitt hår men hon segar sig så jag kommer få DAMP!!! hon lixom fattar inte att de är brottom jag vill få klart håret till på lördag! eller innan lördag för att på lördag så ska jag på aisans fest! juste idag så fyller typ alla år :P Aisan, Mrfar,Amiras syrra,2 tjejer i nian :P ( typ halva jord klotet! )
aja nu ska jag snart sova orkar inte vara uppe har feber och ont i halsen -.- aja ses <3
typ så vill jag ha fast soklart finare :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0