Har köpt löshår!!! :D

heej kom nyss från stan :P köpte löshår med mamma,kelly och bella :) mitt nya lös hår är as fint :P  de är  brunt och vågit ! asså längtar till imorgon för då ska jag sätte i de! mönska mig lycka till! <3 asså jag vet inte hur de kommer se ut men förhoppnings vis kommer de bli bra eller as snuggt :P haha idag efter skolan drog jag hem och åt kladdkaka och sen så hämtade mamma mig för att vi skulle köpa håret :) och efter de så åkte jag hem till momeo igen :P skönt men nu vill jag bara sova och sen  efter de så hoppas jag att de är mårgon såa att jag kan fixa håret :P inte för att jag ska fixa håret på mårgonen men för att de ska gå snabbare :P idag va de typ världens segaste dag! vet inte varför men hade bara lust att sova! den va fett konstig :P aja orkar inte blogga mer ses kramisar <3
de ser mörkare ut en va de är :P
ses senare kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0