Helt utmattad

Ligger i sängen och läser nån tidning som heter chilli som kom med posten, Haha lite roligt man fick två tuggummin med skickat och så när jag öppnade förpackningen så var båda mina tuggummin helt mosade xD
åt dom ändå!!!  ;P
Iaf efter skolan gick jag och queen till sickla som hon kanske skrev ;) jag shoppade en ny mascara och puder(är typ puder missbrukare?) ska nog köpa concealer och hårspray sen? Efter det iaf så fikade vi och sen kollade runt lite i affärer :) Sen direkt när jag kom hem skrev jag färdigt min debatt artikel, så nu är jag liksom helt slut!
Det rycker i ena ögat så trött är jag!


Jag är så lätt mutad! Man får tuggummi på köpet av en tidning! och jag är helt såld och älskar tidningen typ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0