Herr nilssons fest

Sitter och pluggar, Fast går inte så där jätte bra! behöver hjälp och ingen är hemma och kan hjälpa mig-.-
Jag har annars typ fixat mig, just nu är jag på världens inte festa humör! vill stanna hemma och plugga för jag måste bli färdig, har skit konstiga kläder på mig och sminkat mig skit failat, mitt hår är katastrof!
och jag har inga bra skor att åka med måste ha uggs och ser ut som en bumbi björn för jag har kjol och genomskinliga leggins så mina fötter ser gigantiska ut!
är väldigt frustrerad! trodde det skulle gå över om jag åt och drack lite, men nope!
jaja blir på bättre humör sen när jag träffar alla!
Hejdådådå ;P


Vi är stöörda! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0