I'm famous ;)

Hejj! dålig uppdatering ja jag vet! Men jag ska berätta varför!
Igår gick jag ju på kändis premiär i svensson svensson, Jag mamma och isolde åkte in till stan på eftermiddagen och mötte Daniel på en resturang där några skådisar , regissören, producenten och sånt var, sen gick alla till en biograf och stod vi fick gå in vid röda mattan och så var det "staket" där alla fotografer och människor som såg på stod, det var alldeles vitt av´kameror som fota här och där! blev helt blind ;) 
Men sen fick vi gå in på bion där alla skådespelare, deras vänner och familj, regissören osv satt :)
Och så kollade vi svensson svensson filmen, den var faktist skit rolig garva typ hela tiden!
Efter filmen åkte vi i privat svensson svensson bila till oprah bar(eller vad den hette) en bar som mest kändisar brukar vara i ;) Det var skit snyggt där, och alla fick äta och dricka allt gratis(tror de iaf? xD)
Men sen tog vi taxi hem :P

Det var en lång historia som blev"kort"

Men jag tror inte vi kom med i tidningen jag menar fotograferna vill ju bara fota skådisarna så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0