Matte!!!

Förlåååt att jag uppdaterar uselt! har världens stress vecka typ! :(
Vet ni vad, vet att vissa kommer: eeeh jaja?? Men jag har räknat så sjukt mycket matte på sista tiden att jag faktist känner mig duktigt i matte! inte så där värdelös som jag alltid kallat mig själv, utan känner lite framsteg ska ni veta!
Ni andra kanske inte tycker det men jag tycker det :)
Nuuu ska jag stretcha och styrketräna!
Jag är typ onormal jag ÄLSKAR att stretcha och styrketräna? :P Särkilt när jag stretchar känner jag att jag blir vigare och vigare för varje vecka som går! Min arrow ska bli perfekt inte så där ful som den är nu!(ni ba eeeh vad är en arrow? xD)



två bilder på mig  i min nya mössa jag ska ha i vinter! (fotad av min usla webbkamera ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0