Oops...!

Hej ni får ursäkta min dåliga uppdatering som vanligt! igår pluggade jag bara No och gjorde engelska så hade liksom inte tiden över :(
Nu är jag så trött! Ska sova nu det har ryckt i mina ögon hela dagen för jag är så trött! ! Längtar i alla fall till på måndag då ska jag äntligen till frisören! Mitt hår är just nu as fult! Mörkbruna utväxter, ljusbrunblondatoppar som är slitna! Men jag ska också färga mitt hår ljusare typ lite blont?  Inte slingor utan helt den här gången  äntligen!!! tog mamma 1 år att säga JA till! ;P 

Ska äntligen sleepa nu! 

ååh skulle visat er en skit rolig bild på Tilde jag tog igår! Hon hade näligen fått fingrarna på mitt smink och jag satt vid datorn sen så ropar hon glatt KOLLA FELICIA! kan ni gissa hur hon såg ut eller!! 
Kanske lägger ut bilden imorn? :) 

ska läsa den här boken nu och Harry potter! Den här boken är sjukt bra! Rekomenderar den!!
handlar om en 15 årig tjej som dör i en bilolycka sen vaknar hon upp på en båt och så tror hon det är en dröm sen inser hon att hon dött och får panik osv!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0