Rubrik??

Har precis småstretchat lite, har liksom tagit en paus med det under veckan eftersom jag har haft lite små ont i knäna och låren, fast ja har ju stretchat under dansen i skolan, men det räknas inte! ;)
Nu fick jag bara lust! Behövde dessutom bli lite extra mjuk till imorgon! 
Fast jag vet inte vad jag ska göra nuu!?
Orkar inte kolla film! har redan kollat narnia under eftermiddagen! 
kanske geeka sims 3 eftersom jag aldrig gjorde det igår gick och la mig istället;P
eller kanske bara ta och lägga mig nu, och läsa lite innan?

nä vet ni vad så här gör jag: gör mig i ordning, geekar sims till 23.30 sen läsa och sova! ;) 

då var det löst! 

 

                                    visar en liten småtokig /överdriven bild men som typ ALLA bloggare säger: jag bjuder
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0