sleep=boring!

heej, ligger i rummet med datorn och försöker sova!.. ligger och kollar på akvariumet as tråkigt! hoppas de får mig somna!!! men asså jag svär om jag va en fisk så skulle de vara fett chill tänk att bara simma omkring och kunna andas vatten! + att man inte skulle ha någon som sa till en 24/7 !! och de skulle finnas jätte fina färger över allt! ...
JAG VILL VA EN FISK!!!!
btw.. jag har döpt om typ alla fiskar!
dom heter :
queen
kelly-min bror
bella-min brors tjej
mamma-min mamma XD
morfar-morfar?
mormor-mormor?
naima-min moster :P
min har något fel på fenan .. så den gör typ vatten kullebyttor dom tyckte att de va jag för att jag står på händerna så mycke XD
min bror är en brun (den nyaste ) han typ iriterar alla andra fiskar :P
bellas fisk är vit så den passade hennes blonda hår XD
mamma är damsugaren för hon älskar att damsuga :D
morfar bara finns :)och är alltid snäll <3
mormor är en svart stor med stora ögon för hon ska alltid bossa över alla XD
naima ska alltid vara borta från alla så hon är gucci som hon hette förut :P
aja ska dra ses imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0