Snabb inlägg!

Gör ett sånt där snabbt och onödigt inlägg, eftersom jag tänkte som ganska snart, har varit dödstrött hela dagen! Dessutom imorgon måste jag stanna kvar på nån mattegrejs -.- och sen kommer min pivatlärare hem till mig.. så det blir en lång dag! (har privatlärare för att jag ska kunna uppnå målen i matte, eftersom våran mattelärare i skolan är knäpp)
Idag hade jag utvecklingssamtal gick ju bra,och sen hade mamma köpt en lila tröja som jag velat ha sen i somras men glömt köpa, sjävla modellen var slut men det fanns en liknande :)

jaja vi seees ska sova nu! hejdå!


haha en bild jag och Queen tog förut under mattelektionen xD vi ser så glada ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0