Sover hos Min prutt maja ;)

heej igår va jag på fest hos Aisan bajsan :P <3 vi dansade hela kvällen ;) de va as kul. efter festen så hämtade amiras mamma oss och sjusade typ halva världen innan vi kom fram till amira :P <3 hahahaha de va as kul sen så hade vi efter fest hos amira ! ne jag skoja vi blev fett trötta :P vi hade as ont i fötterna så vi bara låg och sega! XD haha efter ett tag så skulle vi alla sova :P men som vanligt så kunde inte jag sova :P för mitt huvud kliade skit mycket för att flötorna bajsade XD och sen så sov jag fett konstigt så nu har jag nacksperr!! hahah men nu känns de inte så mycket :P
aja nu ska jag dra till mormor och göra läxor! ses senare :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0