Tråååk rubrik!

Alltså jag har typ inget att blogga om! Helt meningslöst att jag ens bloggar nu typ? 
Men gör det ändå! 
Har ju sagt hur länge som helst att jag ska fixa en stretch video eller typ ett bild collage hur man gör vissa övningar i steg för steg! Men min vardag är så stressig att det inte går! Helgerna detsamma!
Men fundera nu att kanske försöka filma lite under min stretch timme så får jag sen på lovet kanske få lite tid över och klippa ihop det eller så? 
Vi får see!
ska läsa våran läsläxa nu sen blää, städa kaninburen! Jag gör det ungefär 3 gånger i veckan! 
Sen självklart stretcha 

Få en bra fredag imorgon!!


Fett ful på mig! Luna blev snyggare!

(lavender ville inte vara med på bilden!!! -.-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0