TRÖTT PÅ ALLT!!

heej .. seriöst jag är så trött på allt...!! vill bara ta någons bil och åka till något skumt ställa och aldrg återvända!!!
jag orkar inte med skolan, hemma eller någon cp klasskompis började för något år sedan som kastar saker på mig!
kan ni fatta hur de känns att ha ett hål i sitt hjärta? och aldrig kunna laga det... Att aldrig kunna lita på någon som står dig nära? att känna att man måste fast man inte vill? att alltid få skit för allt man gör fast om de inte va meningen? att ha problem i skolan och att vilja sluta i en cp skola som är SÄMST!! fast om det är något som hindrar dig? + Att inte ha en normal familj?
Ni kanske inte vet men därimot så vet JAG HUR ALLT DE DÄR KÄNNS!
mitt liv är inte lungt och kommer nog aldrig vara! men genom att få enu fler problem så går allt åt helvette !! FAN VA JAG HATAR MITT LIV!!!!!!
men det är två saker i mitt liv som gör att jag står kvar! det är min bror och hans tjej, mina vänner ♥
dom två är dom jag alltid litar på, har kul med m.m utan dom så skulle jag aldrig vilja leva!! eller i kanske inte ens skulle ha levt nu!..
utan mina vänner så skulle livet vara tråkigt och jag skulle garanterat bli mobbad som person.. eftersom jag inte är som andra... ( hahhaah )och det är därför jag är glad att jag valde maestro ! men inte för att det är en bra skola ,för att jag alltid har vänner som jag kan lita på!
jag ville bara skriva de här för att sägaatt mina vänner jag har haft från 4:an-5:an...TACK FÖR ATT NI FINNS!!!!♥
ibland känns det som att min familj är dom iklassen och det är jag glad för!! ♥
fan va jag är glad att du finns ♥

Kommentarer
Postat av: Fv

Älskar dig! <3 Finns alltid för dig!!

2011-10-06 @ 21:53:23
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Aisan

Det e sant, det e det ända fucking possetiva i maestro som får folk att fortsätta, vi finns alltid där för varandra and THAT'S klass 8 bitches ;* <3

2011-10-07 @ 17:05:06
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0