TRÖTT PÅ MAMMAS BLA BLA BLA

heej, sitter i soffan och kollar på tv.. mamma babblar om att hon vill vara med mig -.-' orka! imorgon så ska cenedra sova hos mig :) roligt! vi ska flumma hela natten XD <3 har saknat henne as mycket!! <3 aja idag har jag varit hos mormor och efter att jag var hos mormor så åkte vi till (jag och amira) forum..i forum åt :) efter forum drog jag hem med ebba :) vi typ pratade lite :P när jag kom hem så skypade jag med aisan och efter en kvart så oovooade vi hahahaha eller vad man ska säga XD aja ses orkar inte skriva mer lägger ut bilder kramisar!
hhahhaa ses god natt

Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas du haft ens bra dag!

skulle vara jätte kul om du var med i min " gissa vad det är i paketen" tävlingen, alla som gissar rätt får en länk och första som gissar rätt får en STOR länk! puss!!

2011-10-28 @ 14:10:45
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0