En bra påsk ;)

Heej! Nu är jag hemma och ligger i sängen med datorn i knät och ska kolla top model <3 hade iaf en bra påsk och är nöjd med mitt lilla godis :P
Lagom liksom, gillar inte när det är för mycket godis, och inget karamell kungen godis!
Nä i år fick jag bara sånt där speciellt godis som inte köps i typ Ica affärer utan lyxigt godis haha ;)

Och det godiset gillar jag =) men måste berätta att jag tog nån banankaramell och det var något pulver i den som jag satte i halsen och min luftstrupe typ svullnade upp och jag fick ingen luft?!
Gick över sen men ush lite obehagligt, tänker inte äta den igen!

Men vi ses hoppas er påsk var bra:D
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0