Hellu!

Hej! Har precis ätit och ska nog ta en dusch sen?
Igår var det grönan iaf, först när vi kom dit var det helt kaos utanför ingångarna! Typ kö runt hela Stockholm? Sen tillslut kom vi in och jag möte Queen där och sen åkte vi med hennes kompis Nicole :)
Åkte inte så mycket grejer så det var lite synd men man åker ju till grönan flera gånger så, sen på kvällen var Queen,Nicole och hennes syskon tvungna att gå så jag satt forever alone på en bänk och åt sockervadd... Haha väntade på mamma och isolde som åkte twister sen när jag suttit där i typ 15-20 min kom dom och då åkte jag och mamma uppskjutet, måste säga att jag är inte alls lika höjd rädd som förut! Har alltid varit extremt höjd rädd men jag tror faktist att min cheerleading har bidragit att jag är mindre höjd rädd, Minns första gångerna jag fick vara topp gud jag små skakade typ? Nu är kör dom topp är jag lugn och känner inget och när jag satt i uppskjutet dinglade jag med benen och kollade lugnt på utsikten :)) (Stockholm är riktigt fint faktiskt)

Meen vi ses! <3
/Felicia

Hahah asså guud isolde hon vägrade först att åka twister sen till slut blev hon tvingad typ...se så glad hon är ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0