Skola -.-

Hej! Sitter i sängen och har precis spelat dragonvale( skit kul spel ladda ner ni som har iPod, iPad eller iPhone, först är det as tråkigt sen blir man besatt haha) imorn är det skola! Alla är typ lediga imorn men vi måste till skolan bara för att vi ska ha nån nacka idrotts grej innan sommarlovet? Och vi ska lära känna våra grupp medlemmar och vi är blandade från årskurs 6-8 typ
Efter det ska jag iaf hem till
Mormor det kommer lite gäster och så det är bra att jag är där för då kan jag öva lite gymnastik och sånt i trädgården,men jag har faktiskt ingen aning vad jag vill göra på Valborg imorn? Har aldrig tyckt det är så där jätte kul med Valborg kanske för att älta är en död plats, eller för att jag helt enkelt inte bryr mig om Valborg, typisk Valborg grej är att supa ihjäl sig? Samma med midsommar, nyår tycker personligen det är onödigt

Anyway träningen idag gick väl helt okej är lite ofokuserad för det är nu tryout om exakt en vecka! tiden går ju så snabbt man hinner knappt blinka tills ännu en sekund har gått
Vi ses <3
/Felicia

Haha gjorde vaniljmuffins häromdagen dom blev as fula men smakade bra ;)(bildbrist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0