Skön dag

Hej! Ska snart gå ner till mormor men just nu tar jag det lugnt ska typ byta om, och ska ta med mig min hunger games bok :)) idag var det en rätt bra dag, eller det var väl inte så kul imorse då delades alla upp i grupper blandade från 6-9.an för vi skulle lära känna varann och gjorde typ ute aktiviteter och kom på lagnamn och sånt till idrotts grejen som är nån gång i maj typ?? Jag hamnade väl inte i det bästa laget, men det funkar ;P sen efter lunch var det vanlig skoldag då var jag och några ute och pluggade, det var nice! ;) skulle pluggat om andra världskriget men vi körde gymnastik och sånt istället ända tills vi slutade :D
Haha

Men vi ses! Är ledig imorn iaf det är ju bra //Felicia


Vår <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0