Special träning ;)

Hejj! Sitter och chillar men tänkte ta och stå lite på händerna och köra handvolt i lekrummet ;) haha
Juste när jag kom till träningen var det bara massa senior A där, sen sa tränaren som var med förra gången att det bara var jag som skulle vara på träningen för ingen annan hade kommit?! :P men det visa sig att dom andra hade åkt till Nacka hall istället för sicklas, sen kom dom men vi kollade bara på seniorerna när dom tränade till tävlingen i USA, och fick lite try out tips och så ;)
När jag kom hem fick jag värsta pigg attacken så jag hjula runt i hela vardagsrummet och stod på händerna! Haha :D skit kul ju?

Vi sees<3
/Felicia

Jag har kuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0