the hunger games!

Hej! har typ precis varit ute och sprungit lite och försökt stretcha så bra som möjligt har nämligen vääärldens träningsvärk i armar,ben, rygg, axlar! både från träning i söndags och igår och när jag har skit mycket träningsvärk brukar jag bli ganska lätt sur ;P så jag var ju inte en solstråle när jag vakna imorse...vilket jag ändå inte är på morgonen
anyway ska dubbel stretcha lite mer typ överspagat och sånt sen duscha och efter ska jag typ checka något toddlers and tiaras avsnitt sen läsa The hunger games =)  ska läsa den på engelska vill ju egentligen ha på svenska men mamma tycker självklart att jag borde läsa på engelska, och vad jag har minne av när jag läst andra böcker på engelska har jag börjat tänka på andra grejer medans jag läser, som min engelska bok fyy vad tråkig den är! Men the hunger games är ju så bra såå jag ger den en chans på engelska :P

byee! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0