"underbara" snön är här igen! -.-

Hejj! Idag suger vädret verkligen! Känns som februari?! Typiskt april väder!!!
Men vad jag hört att om det är dåligt väder på våren blir det bra sommar väder, hoppas det stämmer!
Skulle åkt till stan idag med mamma och träffat några men vi bytte till nästa helg, vad bra då får jag tid till plugg...
-.- eller städa färdigt mitt rum kanske.....jag tror jag ska måla naglarna ist =)) haha nu känner jag mig väldigt skoltrött och efter sommarlovet kommer jag nog falla ihop i böckerna, bara ett år kvar sen blir det typ frihet!! Nej nej Pratar inte om gymnasium nu, menar något som faktiskt kommer bli världens frihet! :D

Hihi vi ses <3
/Felicia

Har förresten inte visat min nya benetton vår jacka, kommer nog inte använda den så mycket nu, kanske i höst... Eller vafan det snöar ju ute lika bra att använda den nu!;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0