Yeees!

Hejj! Vet ni hur glad jag är! Idag fick jag värsta kicken att jag ska lyckas med min flickis utan pass, först körde jag på osten med en pass sen senare körde jag flickis på trampolin med pass, och efter typ fyra gånger satte jag den helt själv! Lyckades flera gånger! Sen testade jag på osten utan pass och det gick skit bra! Sen blev dom lite cp men det är för att jag var utmattad ;)

Mina flickisar ska bli perfekta till tryouten :) haha det här var verkligen ett perfekt avslut på lovet ;) plus att vi inte var så många idag och hade hallen för oss själva så vi voltade i strumpor på trampolinen in i gropen och sånt kul ;))
Ska vila mina handleder nu till träning imorn ,tagga! :D
Sees//Felicia <3

en flickis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0