21/12 12

Hej, så vi har alla överlevt jordens undergång! Haha ;) minns när jag var ganska liten och hade sett 2012 filmen med Fanny, då var jag helt inställd på att jorden skulle gå ner 2012, satte till och med ett alarm meddelande på min gamla mobil, när jorden skulle gå under osv! Ska nog försöka få igång mobilen och se om jag kan läsa det?
Anyway igår drog jag och my sister till stan och mötte upp mamaaa! Vi gick på julmarknad och kollade runt lite, eftersom jag varit sjuk hela veckan har jag inte Haft möjlighet att handla julklappar så jag passade då på att göra det igår, sen efter gick vi på restaurang i gamla stan, jag äskar seriöst gamla stan!!! Så mysigt :) Dock jävligt kallt, och jag som inte tål kyla höll på att frysa ihjäl i stan! Dessutom när jag blir väldigt kall får jag ont i knäna? -.-
Men idag har och ska jag pynta granen, baka, julstäda, julhandla det sista osv! Är lite familjetid just nu innan jul och så...Åh önska jag hade lite mer julstämning, vi har ju snö, för fan! :P vet inte ens vad jag önskar mig? Typ massa cheer saker och Justin biebers parfym och bodylotion... Hahah inte just hans egna parfym och bodylotion utan pratar då om designen han gjort ;D (vilket kanske är ganska obvious)

Vet jag har blivit en Jb besatt människa...Tack Lisa och Mikaela :)
Här är ett bevis på det!! Och har affischer över...nån som vill ha? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0