BUS smell

Hej, eller godmorgon ;) ligger i sängen och håller mer eller mindre på att dö utav min brun utan sol kräm som jag tog igår innan jag la mig, den stinker så sjukt mycket! Kan inte ens ta den i ansiktet för att det luktar så hemskt. Så en ny BUS kräm eller spray ska köpas!! Jag ska börja använda det, har redan googlat om det är farligt att använda ofta och det är det inte! Vilket jag trodde förut så vägrade använda min BUS kräm, testade dock igår...får se hur resultatet blev? Men den använder jag aldrig mer, värsta stanken ever!
Haha ska nog gå upp nu och äta frukost och sen böra med min morgon workout! Hehe vi har fått ett tränings schema för att hålla oss i form under lovet. Jag tycker att julen ska bestå av en massa onyttigheter, det är då man kan unna sig lite extra. Men nu har jag ätit onyttigt hur länge som helst och inte tränat ordentligt och jag känner mig som en enorm korv, det är bara så med mig. Har jag inte tränat tillräckligt och ätit bra på länge känner jag mig stor och klumpig. Sååå en morgon träning står på schemat idag ;) haha vi ses <3


kör väll på liten pose med BUS kräm Hahah ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0