Jul!!!

Hello! Hoppas alla fick en bra jul igår? :) Min var hyfsat bra, den var väll som alla andra jular ;) orkar verkligen inte sitta och skriva och lägga upp bilder på allt jag fick, det är helt enkelt för mycket!! Men jag är iaf nöjd med det jag fick. Är så glad att jag äntligen fick ett helt mineral puder pack. Alltså inte bara en enda puder burk, utan en massa olika + borstar och mineral foundation, det behövs verkligen till någon som har fått så ful hy som jag har!! Hela livet har jag haft super fin hy! Sen kom finn perioden och jag har varit i den gaaanska länge nu. Alla kompisar har knappt en enda finne längre och så kommer jag och ser ut som en äcklig padda! Är jag sen i utvecklingen eller?!!? Haha, nä men har kanske haft dåligt puder så det är därför min hemska ansiktshy? :P
Men nu får vi se vad som händer dagarna innan nyår? Shoppa på mellandagsrean är ett måste! ;)
Hehe men vi ses!! <3 //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0