Men vafan?

Guud! Precis när jag publicerat inlägget så fastnar bussen i ett dike nära hellasgården, så alla får kliva av och jag står och väntar på bussen i kanske 20 minuter, men ingen buss kommer? Så tillslut ser jag en 821 på Tyresö åka så jag bestämmer mig att helt enkelt åka hem? Som tur sa mamma att skolan hade mailat och sagt att man kunde arbeta hemma idag om det var jobbigt att ta sig till skolan. Haha känns som lite karma, att min buss fastnade bara för att jag inte fick uppleva något jobbigt med snön igår ;) Ja det här var iaf sjukt jobbigt!! Tar tillbaka det jag sa innan: Cred till alla som faktiskt tog sig till skolan trots all snö! Jag är inte lika bra på det...men jag ska bara plugga hemma så jag blir färdig med allt! Haha och jag fick kliva av vid ältagård, för något med bussen hem hade hänt?-.-

Ses/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0