Sickla

Hej, ligger i sängen och är super trött! Var först på träning och jag stannade sen kvar i hallen i kanske 1 och en halv timme med Lisa. Sen gick vi till sickla och kollade runt lite, jag försökte hitta träningskläder men det slutade med att jag köpte en ny eyeliner och concealer ;) Sen när jag kom hem hade jag fått en lila ljusslinga, som passar perfekt till mina rosa väggar och min jul dekorativ (: Åh älskar att vi har snö! Jag har en riktig julkänsla för engångsskull! Gillar dock inte att vara ute i snön, är så känslig mot kyla, tittar hellre på den inomhus (: jag ska nu försöka se på många julfilmer, det är så mysigt <3 hehe ska upp och äta pepparkaka nu!

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0