Snart jullov!

Hejsan, sitter och kollar på jul med Ernst, Hahah!
Man får super många jul tips! ;) haha, jag har verkligen försökt banka in julstämning dom senaste två veckorna men det funkar inte!! Kanske för att jag stressat så mycket i skolan att jag inte haft tid att tänka efter att det faktiskt är jul snart! Jag ska baka som en tok på lördag och söndag inför julafton (: fundera på att göra egna polkagrisar?
Åh dom är så söta! Vill göra polkagris käppar och knyta söta rosetter runt halsen av käppen (: Men det är sjukt svårt att baka det så jag vet inte?
Imorgon tror jag iaf att jag ska åka skridskor i kungsan med några? :) Haha jag gör det varje år när vi precis fått jullov! Man får 100% julstämning. Känns som en New York film när man åker i stan med julmusik och massa julpynt runt om en! ;) Ska lätt lägga till det på min "måste göra lista i mitt liv" att åka skridskor i New York vid jul tiden. Haha

Var fortfarande sjuk idag så stannade hemma idag, jag missade julpyssel i skolan...lite glad för det, orkar inte ha hem 5 kg papper! Hehe men vi ses (:

Haha har man tråkigt så har man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0