Snöstorm -.-

Hej, jag ligger i sängen och väntar på att bussarna ska börja gå igen! Är ju värsta snöstormen så dom flesta bussar är inställda eller sena på typ en halv timme...Men jag ska försöka ta mig till skolan vid lunch eftersom jag ska redovisa Fysik med min grupp. Annars hade jag inte ens försökt åka till skolan ;) haha
Juste! Igår var det super läskigt, ramlade ner för ett bygg på träningen och slog i marken riktigt hårt så jag rappade andan i några sekunder, det var liksom första gången så fick värsta chocken. Ganska obehagligt! Men jag bloggar mer om det i cheerperfection eftersom jag knappt ska prata cheer här ;)
Aa men vi ses (: //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0