Bilder!

Hej, sitter i soffan och kollar Dance moms (: Är ute på landet, blev ingen studsmatta idag, vi måste hitta vart den ska stå för det finns nästan ingen jämn plats!
Har i alla fall bakat amerikanska choklad muffins och i torsdags gjorde jag amerikanska blåbärs muffins ;)
haha jag har kommit i någon bakperiod, älskar att göra olika amerikanska muffinsorter för dom blir så snygga och alla älskar mig typ när jag bakar höhö! ;P
När jag fyllde år gjorde jag amerikanska bananmuffins, ska göra amerikanska äppelmuffins i höst ;)
haha lite besatt kanske, nä men tycker inte mina chokladmuffins blev så snygga men vi hade inte muffins plåten här för den är hemma, så formerna blev så stora, men goda var dom!
Men vi sees!

Här är massa random bilder från några dagar (min victoria´s secrets bodylotions som jag fick, mitt armband jag gjort helt själv, choklad och blåbärs muffins, lite random stretchtrick och från när jag var hundvakt) 


 

fula muffins...i know!


bara jag som typ garvar ihjäl mig när jag kollar på hunden? ;)


(inte uppvärmd!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0