Seriöst trött på LIVET!

heej, asså jag är sjukt trött på allt kännr att det blir värre och värre för varje dag som kommer! varför kan livet bara inte vara änkelt? jo juste , livet är enkelt så länge man inte heter Queen scott och har en pappa som är keff i huvudet och har gett allt de keffa till sin dotter! jag är fett trött på allt som bara kronglar och är jobbigt! (skolan, hemma, stavning, läsning m.m.) det är säkert inte bara jag som känner så här men jag kan säga att jag inte pallar mer! vad bejär livet från mig? vad har jag gjort för att straffas?? jag förstår det värkligen inte.. jag är värkligen trött på allt detta som bara är i vägen!! jag vill helt änkelt bara bli gammal och dö! då får man ta det lungt och slippa stress, skola, jobb, räkningar, skrik och sånt.. aja FML! vill inte leva mer tja då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0