Hur ska man börja?

Jag och super många är ganska förvånade att Oscar åkte ut idag? Jag tror att anledningen till att han åkte ut var att alla började lita på att han alltid kommer vidare att mindre röstade för att alla litade på varandra men det visade sig att de flesta tänkte så, och ja så här blev resultatet.
Kanske är helt överdrivet men jag är helt förstörd! Det går inte att beskriva hur hemskt det här känns! Jag har följt honom från första audition till nu! Och jag har kollat typ varenda livechatt han haft! Jag vill verkligen åka till tågstationen när han åker hem och bara se honom en sista gång! Jag är glad att jag hann se och krama honom innan allt det här sjuka hände!!
Alltså har man verkligen följt x factor är det tråkigt att se hur hela gänget säras varje vecka, nu är Isak den enda jag tänker heja på! Jag ska för fan rösta ihjäl mig, om han åker ut ja då kan x factor räkna med många 100000 förlorade tittare!! Jag tror de kommer förlora ett par stycken nu också, ni ska se hur förbannade alla är!

Aja tönt jag är, haha orkade inte ens prata eller messa med nån(sorry frieeends!!) Behöver sova på det här! Ush ush hemsk fredag :( //Felicia

Oscar zia bilder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0