Morgon

Hejsaaan ;)
Vaknade för kanske en halv timme sen och ska väll gå upp snart och äta frukost. Och idag ska jag träffa Oscar zia igen! Wiee (:
Haha trodde jag skulle sitta och deppa på kvällen för att Isak åkt ut....Meeen han gjorde inte det! Han blev ju uppropad först, fick värsta lättnaden ;)
Lite konstigt dock att Malcolm åkte ut trodde han skulle vinna och sånt. Men han kommer klara sig utan x factor. Haha men den med trognaste fans är nog ändå Bennys ;) om han vinner kommer jag var lite road av alla småtjejers besvikenhet (: även om jag vill se Isak vinna såklart, så har han ändå kommit sjukt långt (:

//Felicia

Hahah bildbrist....detta är mitt öga ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0