Mot skolan

Då var det en ny vecka....Snart är det väll jul och då får man vara ledig lite till! Onaturligt skoltrött jag är (:
Anyway tänkte bara hälsa lite till Queen: först av allt var ju den här åsikten riktad mot mig eftersom du annars aldrig bloggar här, så du kunde ju skrivit det här till mig personligen. Annars kan jag säga att x factor inte bara går ut på att ha bra röst utan också vem som passar inom musikbranschen, ja Alexander är bättre än Oscar men Oscar är bättre som artist på scen och det var mycket därför som dom valde honom till tävlingen. Du vet det är många artister idag som verkligen inte kan sjunga men dom har utstrålning och är bra på scen därför blir dom oftast mer populära. Det var många småbarn som bara gillade Oscar på utseendet men så är det ju även bland kändisar att många gillar dom för deras utseende. Jag tycker Oscar ser bra ut men han var bra på scenen också och hade en bra personlighet som passar till just "kändis" skapen. Han kanske inte sjöng as bra men han kunde ändå sjunga. Det var det jag ville säga, tänker inte diskutera mer om det här ,vill du fortsätta försöka ha rätt får du skriva till mig via kik eller sms.
Hajdå //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0