Ny blogg!!

Hejsaaan! Tänkte mest berätta att jag nu äntligen skaffa min cheer blogg!!! haha efter ca 5 månader försök har jag lyckats skapa min första header....Som ser ut som ett helvete! Daniel hjälpte mig med koderna, för jag höll på att bli tokig! Som sagt hela designen är hel snurrig, men jag ska försöka fixa till den så fort jag får mer tid.
Lite för rosa är den liksom ;)  Men ska bli skönt att inte få dåligsamveta så fort jag bloggar om cheer! Nu kan jag äntligen blogga hur mycket jag vill om akrobatik sporter och framförallt cheerleading :)
 http://cheerperfection.blogg.se/
 
Kolla gärna in den (:
Döpte bloggen till cheerperfection för att jag är värsta perfektionisten i cheer. Tycker sällan att det jag gör är riktigt bra för jag vet att jag kan få det ännu bättre :)
Men vi ses! Imorn blir det Falun!!!
/Felicia
Några av mIna ögonskuggor måste med!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0