Herregud!

 
Hej! haha gud ni ska vet vad jag stressat den senaste halvtimmen!! Har suttit hela kvällen och skrivit färdigt mitt teknik uppdrag som skulle bestå av minst 2 sidor skrivna på datorn i storlek 12....och jag har haft väldigt mycket i skolan dom senaste dagarna och en massa träning så jag har bara haft möjlighet att jobba med det här uppdraget typ 2 gånger! Så jag satt nu och skrev färdigt allt från halv sju till nu tolv! och det var lite "kul" för jag hade satt en timer när jag skulle vara färdig, så sen fick jag snabbt skriva in källorna, logga in på hotmail och skicka skiten! hann inte ens läsa igenom, gud den blev sämst! Hade tänkt mig ett C i alla fall, det hade varit bra för att vara jag i NO( är sämst i NO :P) Men nu vet jag inte riktigt...kanske ett D? hur som helst det "roliga" var att jag skickade in mitt arbete exakt 23.58! hahah ;) Det var ju fortfarande fredag såå?
Anyway nu tänkte jag faktiskt sova är verkligen as trött efter allt pluggande plus träning och jag har fått så extremt ont i ryggen? det kan ju vara så att jag börjat öva så många nya volter att min kropp behöver vänja sig? För jag har ont precis längstner av ryggraden vid några kotor....Borde fan kolla det -.-
 
haha vi sess, ska nog först geeka lite instagram och twitter...se vad isak och oscar lagt upp ;D //Felica
 
hahah proffs fotad ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0