haha ojdå

Hej, jag är faktiskt hemma idag! Och inte för att jag är sjuk utan för att jag helt enkelt försov mig....inte en timme eller så utan hela morgonen, vakande klockan 11 och fick lite panik, sen började jag as garva högt! haha
Nä men så det var ingen ide att åka till skolan eftersom vi slutar 12.50 på fredagar ;)
Kanske fixar mig lite och tar några bilder till min nya blogg, hahah tycker personligen att det är svårt att ta bilder av sig själv, jag vill alltid göra tummen upp pose! När folk fotar brukar det oftast gå bättre men det händer alltid att den lilla tummen kommer upp på bilden!
 
så istället för att bjuda på en tumme upp bild av mig visar jag Brooke från dance moms! hehe :) Tyvärr har hon haft så mycket problem med ryggen och axeln som dansare att jag vet inte om hon kommer gå kvar? Och jag hoppas hon kommer tillbaka till dance moms med hennes lillasyster paige! hahah jaja bara titta och älska hennes solo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0