Lördag dag

Hej, så idag har jag varit och kollat på Stockholms estetiska gymnasium och jag tyckte gymnasiet verkade ganska passande för mig, jag ska ju gå danslinje och dom var seriösa dansare!! Tack för det! Var rädd att det skulle vara folk som bara fjantar sig och att skolan bara tog in en massa random som aldrig dansat och bara gör det "för att" liksom. Men dom var riktigt duktiga. Men jag kanske vill börja där och dom dansar varje dag :) Sen är det ju dans intagning för att komma in i dans linjen men det kommer jag klara, inget jag oroar mig för :) åh fatta vad skönt att äntligen få gå med en dans klass som har samma intresse som en själv!
Men innan jag bestämmer mig ska jag också kolla på kulturama nästa vecka, den skolan verkar också bra, och den är nära gymnastik hallen till min träning...Herregud hur ska jag hinna med dans, Cheerleading och skolarbete!?
På något sätt kommer jag klara det, jag är ofta typ som en piggelin! Haha nä men jag mår jätte bra när jag får träna varje dag!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0