Pressa sig själv

 
Hej, bloggar bara här för att kunna skriva av mig lite och ha något att göra när jag har tråkigt...
Ush jag har en hemsk panik inför imorgon. Det gör ont i magen så fort jag tänker på det...
Såhär ligger det till: Igår fick laget veta att reglerna att man ska kunna minst en stilla flickis för att få tävla har blivit satta igen...Dom ändrades nämligen och så skulle några som inte riktigt fått till flickisen ändå få tävla...En av dom var jag! Och man kan ju säga att jag är den "viktigaste" personen som behöver kunna min flickis nu...för om jag inte klarar den själv på hårt golv så måste hela vårt bygg tas ner! Programmet måste göras om och det störda är ju att det finns en ljudeffekt i program låten som ska vara för 4 personer i ett bygg. Okej ingen fattar!
Nä men seriöst blir så arg på mig själv! Jag KUNDE stilla flickis för bara några månader sen...då slängde jag mig bakåt för en flickis utan att behöva tänka extra, nu börjar jag typ grina för att jag är så rädd att göra en flickis utan att någon passar på hårt golv. Det går inte att beskriva räddslan som kommer upp så fort jag ska göra en flickis på hårt golv...Okej så här ligger det till: Hade jag haft en topp ersättare som kunnat ta min plats hade jag inte brytt mig att inte få tävla om tre veckor. MEN just nu bryr jag mig att jag inte kommer få tävla för att jag inte kan svika mitt lag. Vi har kämpat så hårt och så kommer jag och förstör allt! volten sitter i mig teknik messigt, men det är huvudet som stoppar mig från att göra den. Förstod förut inte hur man helt plötsligt kunde sluta våga göra en volt....men nu förstår jag 100% känslan och varför.
 
Imorgon är det "test" klarar jag den, får jag tävla och bygg gruppen får stanna...failar jag, då har jag förstört DM för laget och vi kanske inte kvalar till RM......Nu vet jag verkligen hur pressad känns
Trodde seriöst aldrig att jag skulle pressa mig såhär hårt, ALDRIG!
 
Fyfan vilket långt inlägg, orkar inte rensa texten och göra den kort...ingen behöver läsa den, min hjärna blev bara lite mer avskriven, den fylls väl på imorgon igen.
Borde verkligen tänka som texten på bilden ovanför....dock kommer jag aldrig kunna tänka så, för jag kommer aldrig känner mig nöjd eller tillräckligt duktig..haha så är det bara! Bra text iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0