Why why why!?

Hej! Jag hade tänkt sova snart, och varför lägger jag mig tidigt? Jo jag ska minsann till skolan imorgon!! Klockan 9.30 ska vi vara där...På en lördag!!!
Det är öppet hus på vår skola så då ska vi alltså vara med -.- vi slutar ju 12 och sen kommer nästan alla från 9.an gå på gymnasium öppet hus ,inklusive mig.
Anyway jag gjorde inget exciting efter skolan, jag åkte hem och tog det lite lugnt, sen åkte jag och hade privat träning i gymnastik. Och det var jätte bra hjälp! Måste bli av med spärren innan DM för jag ska köra still flickis då...jag har flickisen teknik mesigt men det är den mentala biten som förstör ALLT! I hate it....ska bli ändring nu.

Hahaha ibland kan man ego fota sig lite i omklädningsrummet,jag vet jag ser ut som ett helvete...rent ut sagt. Och så kommer jag med en dubbel tumme upp pose! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0