film,film,film och film! :D

hej! igår orkade jag inte göra ett inlägg för jag kollade film :) haha i tre månader om inte mer har jag försökt ladda ner men den här gången testade jag att fråga katja om hon visste nån bra nedladdningssida med filmer och då sa hon en...och så fattade jag inte jag sa att det inte funkade, vet ni varför: jo jag hade inte installerat nåt nedladdnings program XD hahah jag se största idioten asså :P men sen funkade det när jag fixade det så jag kollade två filmer som e fett bra :) little miss sunshine(rekomenderar den) och blades of glory(den e fett bra och rolig :P)

idag var jag på bio med aisan,deniz,katja och queen :) vi kollade narnia i 3D det var fett coolt(ni förstår jag har annars bara sett 3D engång i hela mitt liv då såg jag jimmy neutron XD,jag var liten :P) jag trodde jag skulle få inte i ögonen kände det först men man vande sig sen :P
aja
nu ikväll tänkte jag kolla största fjolla filmen nämligen legally blonde :P det var min favorit film när jag var liten XD

alla trailers: 


                        


                                                        Blades of glory



                                                    little miss sunshine


jag hittade ingen trailer till den filmen jag ska se nu aja det var iaf dom jag såg igår orkar inte lägga ut nån på narnia jag tror ni ändå vet vad den handlar om :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0