fint men failat

hej! idag var det lucia konsert i stan :P det gick bra men ändå inte för asså när vi stod där och sjöng så såg man att hon som var lucia blev typ yr och sånt så hon fick ta av sig kronan (det var äkta ljus) sen så helt plötsligt lägger lärarna henne på golvet för det visade sig att hon svimmat :( alla blev ganska förvirrade så alla tappade bort sig ganska mkt i sången lite senare så är det en kille i 4.an typ som jag vet inte om han också svimmade elr fick ont i ryggan har hört lite olika delar av det, hur som helst fick några killar i 8-9 typ panik elr nåt för en slängde i väg sitt levande ljus för att hjälpa honom, han kunde väll iaf hunnit släcka ljuset, ajaj annars gick det bra och själva stället där vi sjöng var väldigt fint tycker jag :)

hur som helst som jag lovade kommer lite bilder från nobelmiddagen




här kommer jag stressad från frisören :P

som sagt, stressade :P

klänningen jag hade :)

we <3 älta ungar! :D

jag och alona :)

alla skönheter ;)


vid middagen, jag och angelica :P

eleverna gillar att leka med toma cola burkar :P (coolaste nobelmiddagen ju XD)

alona och jonna :) den var fin

fattar inte vad dom gör men den ser kulig ut :P

jag och ronja tog emot våra diplom :) båda var chockade XD

dom som hjälpte till att fixa nobelmiddagen :)

crazy bild haha XD

yes! alla älta barn fick ett pris för vi e BÄST! :D

clara försöker ta merons pris ;)

aa det där får duga :P orkar inge mer ska kolla film lucia bilder imorn typ :)

see yaa XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0