nobelmiddagen

Hej! idag var det som ni vet nobelmiddag :) jag fick stressa som asså jag vet inte vad!! först fick jag gå lite tidigare för jag skulle till frisören och där så skulle jag färga och klippa lite, så hon började sätta på mig en liten plastmössa XD haha tur att ingen var med jag skulle börja garva då såg så dum ut :P och så började hon fixa, det tog fett lång tid så när hon hade färgat färdigt var klockan ungefär över 3 och vi skulle vara där 4 färdiga! jag skulle ju sätta på mig klänningen och sminka och sånt! men sen var hon färdig och mitt hår blev fett blont! :D han inte riktigt kolla så ordentligt hade bråttom, så sen när jag kom till skolan döda alla mig och ba AA OMG DITT HÅR! XD ja var så anfådd att jag kunde inte prata XD men jag gjorde mig i ordning, sminkade och satta på klänningen på ungefär 10 minuter!!! rekord :P

men vi fick bordsplacering där man skulle sitta -.- jag satt brevid angelica :) mitte mot olivia :) vid diagonalen elena(dansläraren) :) vid sidan korska korv :( men det var helt okej inte det bästa men okej, haha jag blev där även nominerad :P jag och ronja fick gå upp och hämta diplom och en sån där medalj stor som innehåller choklad :D både jag och ronja blev fett chockade :P (aisan och katja ligger bakom det där:P) 

sen dansade vi det var nog det bästa för det var fett kul :D men jag fick fett hård kramp under middagen (klackskorna) asså jag höll på att dö! medans snackade elena och korska korv med mig jag ba MM aa!!! D:

haha men det var iaf kul tycker jag :) och alla var fett fina! <3


såhär såg diplomet ut :) ser ni vad det står :P

medaljen! vill äta uppden! XD haha (det e choklad inuti)

kommer bilder hur mitt hår blev sen :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0