sorry

hej har inte orkat blogga !! har varigt as seg hahaha men idag så har jag varigt med min kompis frida :D i sickla :D vi gick runt och shoppade lite eller hon shoppade julklappar och jag shoppade lepsyl och leppglans hahaha :D mm sen så messade vi med hennes kille och en gammal grane till oss typ :D ahhaha as kul att driva med fridas kille ( anton ) lett lurad hahaha :D jag skrev typ att vi skulle på fest :d och att jag aldrig kom.. och att frida stog och väntade på mig.. och så kom två av hennes KILLkompisar ahhahahahaha han bah du skojar väl med mig för de här är inge roligt hahahahaha !!!! aa sen drog frida för hon skulle äta och sen så sitter jag här ensam :( mm :D men aa har inte så mycket mer att säga :D


här är lite bilder jag har tagit när jag  inte har bloggat :D



på NO :D




hemma hos Clara (:




Ute på rast :D




jag och Fv :D på Rast :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0