trött!!!

hej! är så himmla trött det kom liksom på slutet när jag kollade despret började må illa och allt! (hinner inte bli sjuk nu!) men nu har det gått över känner bara att huvudet skakar lite så trött e jag ska nog sova nu jag lägger mig för sent asså!! -.- idag var vi på skepsholmen och repiterade det var fett kallt där! och jag som har kalla händer hela vintern till och med när jag e inomhus! frös ihjäl ,men med katjas fina hjälp blev jag inslagen till ett packet i min jacka XD men jag och fanny hade fett otur, på själva scenen elr kör scenen som man står på där jag och fanny stod var det tuggummi en stor klump och ut smetat på ett annat ställe :( det var fett äckligt att stå där och dessutom vi kommer stå där på konserten! ..... underbart!!!

nu ska jag sova iaf :) ellerr justdet måste läsa engelska boken men den e bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0