Asså för nya skolan lite!

heej har varit på thaiboxning idag det var väll inget specielt asså det var typ inte ett dugg jobbigt idag man brukar alltid vara helt blöt och typ dricka en hel flaska vatten nu typ gick man ut helt vanlig bara lite varm men vi övade mest nån konstig boxning grej såå.

Men asså jag började bara tänka på det här asså jag e fett trött på alla våra profiler i vår skola (dans,bild musik) jag vet inte varför men asså jag pallar inte gå på nån profil kan dom inte typ gör nån ny profil?? (ofc kan dom inte det eftersom världens suraste tant till rektor sitter och bestämmer! ) men jag vill på nåt sätt sluta men ändå inte för asså jag kommer inte klara matten då (petra sitter typ 24/7 med mig och hjälper mig XD ) och så gillar jag klassen fett mkt men asså skolan passar mig inte längre....


Kommentarer
Postat av: katja

fv.. sluta tänka att du ska aluta?? :S asså jag vet att du inte vill det.. men asså u måste bara tänka att du gillar dans och då blir det genast mycket roligare.. och fv du vill väll inte bli av med din matte kompis?? xD hahaha

2010-09-27 @ 22:14:39
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: Aisan

Hahaha sant fv xD

asså jag tycker inte att du ska sluta, jag tycker bara att vi borde ändra och lägga till lite saker i skolan.. asså vi borde typ ha ett chill rum, asså ngn stans där man kan vara efter skolan o chilla lite.. typ som en fritidsgrård som kan kan vara på när det är rast eller efter skolan :P

2010-09-28 @ 17:59:00
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: Saga♥

hahahahahhahaahahhaha jag slipper korzka korv :D känns underbart <3

2010-10-03 @ 14:40:43
URL: http://slve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0