Crazy lärare!

hallo! :P asso idag i skolan hade vi en vikare eftersom våran lärare har åkt på lägerskola med en klass. Asso hon var sjukt knäpp så fort hon hörde ett ljud blev hon fett sur! och sen sp skrev hon på tavlan OFÖRSKÄMDA= kaxiga hon ba ni e oförskämada jag e generös yee right! asso när katja (en kompis) skulle på toan och hon kom tillbaka så tar häxan en penna och bankar på hennes papper och ba jag är inte dum! tror du jag e dum eller! (och hon hade varit på toan) men häxan trodde henne inte och ba svara på frågan! är jag dum? sen så säger hon vi ska sen ha ett litet snack (för inget) men hon hade gittar så hon slapp

Men asso hon slängde böckerna på borden och ba leta upp det här ordet! och typ sa ni borde önska er ordböcker till present! XD haha asso hon var helt sajko! och till scotti(queen) så sa hon ska jag ringa din pappa? och då började alla as garva förhennes pappa har ju varit boxare så vi kan säga så här hon skulle vara död XD aja vi har henne bara på torsdag(tur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0