fallande tant!

hej! har varit på thaiboxing idag :) vi boxade idag det var fett kul men asso det e inte så lätt att boxas som det ser ut XD för man måste ha handlederna rätt och sånt och har man inte boxnings hanskar gör det ganska ont i knogarna efter ett tag! jag e typ alldedes röd på knogarna och skinnet har gått upp lite gran "/ :P

aja när jag och ronja satt på bussen och var på väg till thaiboxningen vi satt på fyrplattserna mitt emot varann längst in då kommer det en tant som ska sätta sig brevid ronja då rycker bussen till! och då rammlar tanten lite gran typ frammot men sen så typ rullar hon ner från stolen och rammlar ner på golvet i själva bussen där ligger hon alltså helt död typ! (asso hon var inte död) jag trodde hon hade svimmat eller nått sen ser jag hennes ansikte typ titta upp ur ena sättet där jag sitter typ fett förvirrad och glad, jag frågade hur det gick och sånt ronja också fast jag såg hur mkt hon ville skratta XD för det såg kul ut sen när vi klev av fick vi skrattattack! det var ju synd om henne men det såg ju så himmla kuligt ut :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0